معرفی نرم افزار شبیه سازی روبات(RobotWorks)
 
Electrical Engineering Group
درباره وبلاگ


Electrical Engineering Group
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 RobotWorks یکی از  محصولات کمپانی اسراییلی Compucraft  میباشد که میتواند واسط رباتیک و گذرگاه شبیه سازی  ربات را برای نرم افزار  محبوب  SolidWorks  ایجاد نماید . با استفاده از  RobotWorks قادر  خواهید بود ربات های  صنعتی  خود را در  نرم افزار SolidWorks طراحی  کرده و حرکات و  اطلاعات مروبط  به آنها را به صورت سه بعدی  ( در  نرم افزار RobotWorks ) مشاهده نمایید .

 

اصافه شدن به نرم افزار  SolidWorks  و افزودن قابلیت های  همچون accurate paths along faces و   edges and curves of CAD objects  به آن  ،  قیمت  مناسب  ، استفاده ی  آسان و سریع و وجود راهنما و آموزش  های  متنوع  در داخل  نرم افزار  از ویژگی  های  اصلی RobotWorks  میباشد .

 

در زیر تصاویری از محیط این نرم افزار را مشاهده میکنید ، برای مشاهده ی تصاویر در سایز واقعی بر روی آنها کلیک کنید .

نرم افزار SolidWorks یکی از نرم افزار های پرقدرت در زمینه ی طراحی و ساخت قطعات صنعتی میباشد ، نرم افزار robowork باعث ورود این نرم افزار پرقدرت به عرصه ی رباتیک میشود

کمپانی ۳ds سازنده ی نرم افزار سالید ورک ، نرم افزاری به نام delmia را برای شبیه سازی و ساخت بازو های رباتیک ارائه نموده است که متاسفانه ی نسخه ی دمو یا کرک شده ی آن در سطح اینترنت وجود ندارد ، با استفاده rorowork + سالید ورک میتوانید قابلیت های این نرم افزار را اجرا نمایید .



ویندوز 8 نسخه ی جدید به همراه نرم افزار های مخصوص در 3 DVD


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 

ریاح

  • بوگاتی
  •