Electrical Engineering Group
درباره وبلاگ


Electrical Engineering Group
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 این نرم افزار یکی از نرم افزار قوی در زمینه شبیه سازی ربات ها میباشد ، این نرم افزار توسط شرکت معروف Microsoft طراحی و ارائه شده است و شما با استفاده از  آن می توانید به راحتی  بخش  مکانیک ربات خود را شبیه سازی  نمایید .

ویژگی های کلیدی نرم افزار ( این ورژن ) :

- قابلیت نصب و اجرا بر روی سیستم عامل های Windows Vista; Windows XP
- پشتبانی از دستورات Microsoft Visual Studio و دارای دو محیط برنامه نویسی و Visual
- قابلیت تهیه نمای سه بعدی از تمامی زاوایا و قطعات ربات
- امکان تست کردن حرکت ، ایجاد موانع مجازی ، بررسی توان تحمیل شده به اجزا و… به صورت کاملا گرافیکی
- امکان کنترل کردن ربات با ماژول های Wi-Fi یا Bluetooth یا سایر تجهزات بیسیم که بر روی کامپیوتر نصب میشوند .

- و سایر قابلیت های کلیدی که میتوانید در سایت سازنده ببنید .

در زیر  تصاویری  از  محیط  این نرم افزار  را مشاهده میکنید ، برای مشاهده ی  تصاویر در سایز  واقعی  بر روی آنها کلیک کنید .

برنامه نویسی بر اساس فلوچارت یکی از قابلیت مهم این نرم افزار است

این نرم افزار در ساخت ربات های مختلفی همچون تعقیب خط ، حل ماز ، امداد گر و... کاربرد گسترده ای دارد ، با مراجعه به مثال های داخل نرم افزار میتوانید نمونه ربات های شبیه سازی شده را مشاهده نمایید .

download

هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق
جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 Webots یک بسته نرم افزاری شبیه سازی رباتهای متحرک به صورت حرفه ای است که یک مدل سریع همراه با محیط آن از یک ربات را ارائه می کند. وبتز به کاربران اجازه می دهد که یک جهان مجازی سه بعدی همراه با خصوصیات فیزیکی شبیه جرم، مفاصل ،ضریب اصطکاک و غیره را خلق کنند.کاربر به راحتی می تواند اشیاء غیر فعال و فعال خود را که رباتهای متحرک باشند را اضافه کند. این رباتها می توانند مکانیزم های جابه جایی متفاوت داشته باشند نظیر رباتهای چرخ دار، پادار، رباتهای پرنده و زیر آبی. علاوه بر این، آنها را می توان به بسیاری از سنسورها و موتورهای محرک مجهز نمود، مانند سنسورهای فاصله یاب، چرخهای دیفرانسیلی، دوربین، سرو موتور، سنسورهای تماسی، دست گیرنده، ارسال کننده، دریافت کننده و غیره.

در پایان کار، کاربر می تواند هر ربات را به صورت جداگانه برنامه نویسی کند تا رفتار منحصر به فرد خود را داشته باشد. همچنین وبتز دارای مثالها و مدلهای مختلفی از انواع رباتها و برنامه کنترلی آنها می باشد که از طریق پوشه پروژه و help آن قابل دسترسی می باشند.

وبتز دارای تعدادی رابط به رباتهای متحرک واقعی نیز می باشد به طوری که شما با شبیه سازی و برنامه نویسی رباتتان، قادر خواهید بود آن را به ربات واقعی منتقل کنید. مانند رباتهای e-puck, Khepera,Hemisson, LEGO Mindstorms, Aibo

استفاده از شبیه سازی سریع برای توسعه پروژه های رباتیک بسیار مفید است و عملا به طراحان اجازه می دهد تا سریعا ایده خود را ببینند و داده ها را به ربات واقعی انتقال دهند. استفاده از چنین نرم افزاری وقت بسیاری را ذخیره می کند و به طراح این امکان را می دهد تا احتمالات بیشتری را بسنجد. بنابراین کنترل زمان و کیفیت، نتیجه استفاده از این نرم افزار است.

در زیر  تصاویری  از  محیط  این نرم افزار  را مشاهده میکنید .

[تصویر:  1295516375_webots.jpg]
هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق

ادامه مطلب ...
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 

 

با پیشرفت روز افزون دنیای نرم افزار ، شرکت های رایانه ای اقدام به تولید نرم افزار ها با کارآیی های متفاوتی می کنند. نرم افزار هایی که علاوه بر جنبه کاربردی بودن آن ها جنبه آموزشی پیدا می کنند. به طوری که از طرفی می توانند خواسته های کاربران را پاسخگو باشند و از طرف دیگر ابزاری آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان به شمار می روند.
در این بین غول نرم افزاری دنیا یعنی کمپانی Microsoft نرم افزاری با نام Microsoft Mathematicsرا عرضه کرده است که ابزاری بسیار مناسب و درعین حال قدرتمند در زمینه محاسبات ریاضی به شمار می رود. 
در این نرم افزار علاوه بر محاسبات ساده ریاضیات می توان بسیاری از معادلات  سنگین و بسیار سخت را با صرف کمترین زمان ممکن و در چشم به هم زندنی محاسبه نمود. این ابزار قدرتمند که بیشتر در زمینه آموزشی کاربرد دارد با دارا بودن ابزار های متعدد توانایی محاسبات و حل معادلات سنگین شیمی، فیزیک، جبر و هندسه را نیز دارد. 
Microsoft Mathematics نیز توانایی حل انتگرال ها را نیز دارا است. اما نکته ای که بیشتر اهمیت دارد این است که می تواند انتگرال ها را با رسم شکل و منحنی های دوبعدی و سه بعدی به دست آورد. البته این رسم اشکال و تصاویر تنها به انتگرال ها ختم نمی شود بلکه کاربر می تواند برای هریک از فرمول ها که توانایی رسم شکل در آن وجود داشته باشد اشکال هندسی رسم کند. اشکالی که با این ابزار رسم می شوند بسیار زیبا و دقیق می باشند. این نرم افزار می تواند تعدادی از معادلات را با ارائه فرمول محاسبه نماید. نکته ی دیگر این ابزار حجم پائین تر آن نسبت به ابزار های رقیب است.  

 

هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق

ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 این نرم افزار دیکشنری انگلیسی به فارسی می باشد و دارای دو بخش عمومی و تخصصی می باشد.

ویژگی جالب آن این است که شما قادر هستید لغات را ویرایش کنید.

یعنی هم می تونید لغات جدید اضافه کنید به دیکشنری هم معانی لغات قبلی رو تغییر بدید.

برای راحت تر شدن دانلود اون رو تو سه بخش قرار دادم واسه دانلود.

برای نصب این دیکشنری نیاز به یک داریو مجازی دارید که لینک دانلود اون رو هم قرار دادم.ابتدا درایو رو نصب کنید سپس باید هر سه بخش رو دانلود کنید و بعد سه تاشون رو داخل یک فایل بریزید و از حالت فشرده بیرون بیارید و اقدام به نصب  کنید.

لینک های دانلود در ادامه مطلب...

 

هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق

ادامه مطلب ...
شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 

برنامه اي براي آندرويد دارها :
AnkiDroid يک نرم افزار رايگان براي يادگيري است. اين نرم افزار به شيوه جعبه لايتنر عمل ميکند و شما را در به خاطر سپردن واژگان مختلف کمک ميکند. شما براي استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد از ديتابيس هاي آماده که در اینترنت یافت میشه استفاده کنيد و يا اينکه خودتان مجموعه اي بسازيد و از آن استفاده کنيد. علاوه بر ديتابيس هاي بسيار گسترده برنامه که با کمي جستجو در اينترنت قابل دريافت است نرم افزار فوق داراي قابليت هاي بسياري است که به تعدادي از آنها اشاده مکنيم.
- پشتيباني از صدا تصوير و متن به تمامي زبان ها
- قابليت اضافه، حذف و تغيير در کارت ها
- قابليت تعريف محدوديت براي تعداد لغات در هر روز
- قابليت تعيين سطح لغت مشاهده شده براي تعين زمان تکرار و ياد آوري
- قابليت يادداشت بر روي کارت ها براي به خاطر سپردن بهتر لغات
 
 
 


 
 
هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق

ادامه مطلب ...

 اگر شما هم در رشته برق تحصیل می کنید و یا بسته به موقعیت اجتماعی و شغلی روزانه با انواع و اقسام مدارها و کیت های الکترونیکی و طراحی انواع و اقسام مدارها ، سر و کار دارید ، نرم افزار EveryCircuit  که امروز به شما معرفی می کنیم مطمئنا برایتان پر کاربرد خواهد بود .

 

این نرم افزار دارای امکانات زیر است :

 

** کنترل آنالوگ تنظیم پارامترهای مدار
** سیم خودکار مسیریابی
** اسیلوسکوپ
** محاسبه مقاومت ها ، خازن، سلف
** محدود کردن ریل های تقویت کننده های عملیانی

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 

هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق

ادامه مطلب ...
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 

 

 

امروزه به دلیل گرانی قطعات الکترونیک بسیاری از مهندسان کامپیوتر و الکترونیک دیگر نمی توانند ایده های ذهنی خود را پیاده سازی و آن ها را شبیه سازی کنند.زیرا در صورت شکست یا نا موفق بودن طرحشان باید متقبل هزینه های گزافی شوند.
Proteus Professional نام قدرتمندترین نرم افزار طراحی و شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد.با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست میکروکنترلرها (IC های قابل برنامه نویسی )، میکروپروسسورها و طیف وسیعی از مدارات الکترونیکی را در هر زمینه ای چه صنعتی،تفریحی,آموزشی و ... بسازید.با استفاده از این نرم افزار اول شما مدار خود را طراحی و سپس تست می کنید که در صورت موفقیت می توانید طرح های خود را بر روی مدارات صفحه چاپی یا همان PCB ها چاپ کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 

 

هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق

ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 

ریاح

  • بوگاتی
  •